marți, 21 iulie 2009

Long live online communication!

Sincer, nu-mi dau seama cum am putut trai pana acum cativa ani fara internet. Ce viata era aia? Tot ce faceam eu si cunscutii mei statea sub umbra anonimatului, ceea ce azi nu as putea concepe.

Cata satisfactie am zilnic, cand cu un singur click pot sa aflu toate lucrurile care nu ma lasa sa dorm noaptea de curiozitate! Mi-aduc aminte zilele alea cenusii, plictistoare, cand nu puteai sa dai lumii de veste cum iti merge. Daca ieseam cu un tip, stiam eu si inca vreo 3 prietene. E, astazi, multumita mijloacelor de comunicare online, poate sa afle de asta toata droaia de cunostinte.

Acum, special pentru neinitiati, urmeaza sfaturile de aur care trebuie respectate pentru a va pune la punct cu sistemul de care pomeneam mai sus. Sooo, sa incepem:

1.n-ai iubit(a), dar vrei sa ai. Si cat mai curand. Ei bine, trebuie sa anunti lumea. Iti recomand ca la messenger sa pui statusuri de genul: ,,lonely, I am so lonely…I have nobody, I’m all on my own,, sau ,,Give me, give me, give me, a man after midnight,, . Poza de la avatar trebuie sa fie semnificativa, cu cat mai sexy, cu-atat mai bine ;) A, si sa nu uit: pe hi5 scrie la statut relatie - ,,singur(a),,. Asta asa, pentru o mai buna evidentiere a conditiei tale.

2.gata, ai inceput sa te vezi cu cineva! E bine sa fii totusi sceptic…Statusul de la mess trebuie sa dea de inteles ca parca-parca iese ceva…Trebuie sa fie destul de misterios incat sa ridice sprancene si sa intrige, dar totusi clar, sa priceapa si cel mai prost din lista! Pe hi5 avansezi statutul relatiei la: ,,Voi spune mai tarziu,, - serios acum, doar nu vrei sa te implici prea mult de la inceput!


3.relatia e serioasa. Mare iubire, mare pasiune! Poze tandre, pe care lumea TREBUIE sa le vada – deci neaparat posteaza pe net un folder intreg cu ele! Intreg universul va afla cat va iubiti si este atat de simplu! Urmeaza zile interminabile de statusuri dulci, din care sa se inteleaga ca perechea ta e unica si, in plus, te iubeste! Poti folosi, de altfel, si citate gen Sandra Brown sau versuri din cele mai romantice balade care iti vin in cap! Statutul relatiei pe hi5: ,,intr-o relatie serioasa,,

4.trist..trist dar adevarat…urmeaza despartirea. E, asta e momentul cand iti alegi postura in care te vei afla pentru urmatoarea perioada. Fie esti ,,singur,, , stergi toate pozele cu voi doi de pe net si iti pui statusuri prin care sa inteleaga ea/ el si restul lumii cat de ticalos/ ticaloasa a fost. Tot aici merg puse toate acele citate care sa demonstreze ca tu ai trecut peste asta, putin iti pasa, ba chiar te bucuri din plin ca v-ati despartit. Bineinteles, se poate sa fii in a doua postura – victima despartirii, inca atasata de calaul sau. In cazul asta, relatia ta e de genul: ,, voi spune mai tarziu,, - pentru ca tot traiesti cu speranta ca o sa va impacati. Foarte important: foloseste la mess statusuri din care sa se deduca toata jalea si durerea ta neimpartasita ( ,,I will always love youuuu!,,, eventual si un vers cat mai deprimant din Bacovia ) In felul asta o sa intelaga atat persoana care te-a parasit, cat si resul listei de messenger prin ce chinuri treci!


Acum, ca ati vazut exact ce si cum, fuguta la calculator si dati lumii de stire care mai e viata voastra! Si repede, ca in ziua de azi existenta se actualizeaza si reactualizeaza cu viteza luminii!

3 comentarii:

  1. Si de sarbatori neaparat trimite mass-uri cu urari semnate Eu & Iuby :X

    RăspundețiȘtergere
  2. si fiti online nonstop deseori cu statusuri de genul: fac dush, ma epilez, vb cu iubi, la masa, fac clatite etc. doar nu vreti sa sufere toata lista de mess ca nu stie exact exact ce faceti in momentul ala :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Sau "DND...FAC SEX". WTF? De ce trebuie sa stie toata lista ca mana ta dreapta e ocupata?

    RăspundețiȘtergere

Diplome și coronițe

  Nu-mi aduc aminte dacă mi-am dorit neapărat coroniță după ciclul primar. În I-IV luam premii în fiecare an, apoi am ajuns la o școală unde...