marți, 29 septembrie 2009

And the best supporting actor award goes to...

Cand suntem mici sau, ma rog, foarte tineri avem impresia ca am fi buricul pamantului. Ni se pare normal ca totul sa se intample in functie de noi, ca lumea sa se invarta in jurul propriilor dorinte. Ne imaginam ca viitorul nu ne rezerva decat surprize placute si asteptam cu nerabdare sa ajungem in postura eroilor din filmele cu happy end.

Dar ce se intampla cand timpul trece si intr-o zi realizam ca s-ar putea ca noi sa nu fim personajul principal, cel care in final se declara total fericit? Majoritatea celor ca noi, din categoria ,,visatorilor cu ochii deschisi'', ajungem sa avem brusc revelatia ca, daca e sa ne gandim la rolul nostru, suntem mai degraba un personaj secundar. Ala mic, neinsemnat, pentru care povestea se termina prost sau ramane neterminata.

Totusi, daca stau si ma gandesc bine, trebuie sa existe si ceva parti pozitive in conditia noastra. Pai sa vedem...In primul rand ca personajele secundare n-au parte de atatea emotii si rasturnari de situatie. Din asta rezulta mai putine dureri de inima, tensiune mai buna si viata mai lunga :) In al doilea rand, de ce am vrea sa fim mereu in lumina reflectoarelor, cand putem sa ne traim linistiti viata modesta? Si lista poate continua!

Asa ca...Hai sa ne multumim cu ce primim si cu ceea ce suntem...si sa nu uitam ca si actorii secundari se aleg din cand in cand cu cate un Oscar, atunci cand in ciuda rolului reusesc sa straluceasca si chiar sa-l eclipseze pe eroul povestii ;)

3 comentarii:

  1. Imi place tare mult cum gandesti; dar eu incerc "inca" sa imi imginez ca sunt actorul principal in viatza mea...sau daca stau mai bine sa ma gandesc exista o alta persoana in viatza mea care este "actorul pricipal".Este omul pe care il iubesc si pe care il respect.
    Banuiesc ca fiecare priveste pe cineva cu admiratie,iubire, uneori invidie si atunci ne transorfam in personaje secundare...Acel "cineva" este centrul fata de care ne raportam si caruia ii acordam involuntar sau nu rolul principal in scena vietii. Indiferent ca este vorba de iubit, sot, mama, tata, sora, frate,prieten/a, exista cineva important mie, pe care il privesc cu stima si nu mi-e deloc indiferent, de la care am ce invata, care ma transorma incetul cu incetul din personaj secundar in personaj pricipal...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot ce-mi vine in minte acum: Penelope Cruz in Vicky Cristina Barcelona. Rol secundar si totusi ea a fost cea care a stralucit ( atat in ochii mei cat si in ochii Academiei).

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnisoara, unde ai fugit de blog? Mai scrie si tu ceva, pune poze din Olanda...alea, alea :)

    RăspundețiȘtergere

Diplome și coronițe

  Nu-mi aduc aminte dacă mi-am dorit neapărat coroniță după ciclul primar. În I-IV luam premii în fiecare an, apoi am ajuns la o școală unde...