marți, 11 august 2009

Holiday

De o saptamana ma gandesc sa postez ceva nou pe blog. Si totul ramane la stadiul de gand..Asta pentru ca am intrat intr-o mare sictireala si nici macar nu imi pot convinge mana sa tasteze cateva litere.

Cred ca este starea caracteristica sfarsitului verii, cand iti dai seama ca s-a mai incheiat o vacanta. Si totusi vara asta nu a fost ca altele. Aproape ca n-am simtit cum a trecut pe langa mine. Nu m-am bucurat nici de soare, nici de vreun petec de iarba sau de nisipul din Vama. Am stat cuminte in randul celor de care radeam pana nu demult: oamenii din birouri, care vad zilnic doar blocuri cenusii si calculatoare pline de cifre.

Dar de azi inainte schimb foaia: o sa investesc tot timpul liber si toti banii in hai-hui-ala, cat mai departe de orasul asta prafuit :) Si daca ma mai vedeti cu ochii in monitor sa stiti ca nu lucrez de zor...caut locuri de vacanta :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Diplome și coronițe

  Nu-mi aduc aminte dacă mi-am dorit neapărat coroniță după ciclul primar. În I-IV luam premii în fiecare an, apoi am ajuns la o școală unde...