duminică, 7 februarie 2010

A land of opportunities

Cateodata sunt de-a dreptul fascinata de draga noastra Romanica :) Mi se pare ca locuiesc intr-o tara a fantasticului, un taram desprins din basme, unde orice se poate intampla.

Aici traiesc laolalta oameni obisnuiti si creaturi mitologice ( pitipoancele, cocalarii, Poponetii, baronii ), zilnic au loc intamplari senzationale si nemaivazute ( daca nu ma credeti, dati drumul la televizor si schimbati pe Otv ). Tot aici s-a descoperit ca Iisus nu este fiul lui Dumnezeu ( vezi Otv, din nou ) si ca alegerile prezidentiale pot fi influentate de magie . Ca in orice lume de basm, decorul este unul pe masura: drumuri ,,pavate,, cu gropi si imobile care arata ca dupa bombardament, oameni ponositi si mijloace de transport mizere coexista cu vile pline de turnulete, Maybachuri si tinere artiste cu bot tuguiat si haine sclipicioase.

Avand in vedere ca ar fi foarte multe de spus si m-as intinde pe cel putin 2-3 pagini, o sa insist doar pe un subiect care m-a uimit peste masura in ultimul timp: controversatul Magazin de Vise. Mi se pare genial faptul ca, desi drogurile sunt interzise prin lege in Romania, oricine are posibilitatea sa isi procure substitute pentru ele fara nicio problema. Vrei sa prizezi, sa iti injectezi ceva, sa fumezi? Nimic mai simplu...E drept, ziarele anunta frecvent cazuri de tineri care, utilizand ,,inofensivele,, produse, ajung in spital sau chiar in cimitir. Uimirea mea provine din faptul ca daca un roman merge la farmacie sa isi cumpere o ampicilina pentru o problema de sanatate, este trimis la plimbare si nu i se ofera nimic fara reteta. In schimb, un drog poate fi achizitionat oricand, fara nicio durere de cap.

Totusi...cred ca nu ar trebui sa ma implic prea mult in astfel de probleme...In fond, traiesc intr-o tara de poveste si nu sunt nici Fat Frumos, nici Zana cea Buna, deci nu pot schimba nimic ;)

2 comentarii:

  1. Buna, Adina! Nu stiu daca ma mai tii minte. Am fost colege in clasele I-IV. Imi pare bine ca ai pus link catre blogul tau. Stiu de atunci cat de talentata erai la scris si sper sa regasesc aici posturi care sa imi reaminteasca de acea fetita care scria cele mai frumoase compuneri:) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. no comment..ti-ai dorit yorep na Romania:))

    RăspundețiȘtergere

Diplome și coronițe

  Nu-mi aduc aminte dacă mi-am dorit neapărat coroniță după ciclul primar. În I-IV luam premii în fiecare an, apoi am ajuns la o școală unde...