joi, 25 februarie 2010

Petitii, petitii...

Am gasit azi, in sfarsit, o petitie online care mi-a atras atentia. Titlul spune totul, dar cred ca e cazul sa cititi si argumentele - merita sa va luati portia de ras-plans pe ziua de azi! So, here it is: "
Petitie privind anularea abonamenelor gratuite oferite pensionarilor ( cu venituri mari - peste 450 RON/ luna ) pe mijloacele de transport in comun !!!"
Te-ai saturat sa circuli inghesuit cu transportul local in comun?
Te-ai saturat sa iti iei coate, palme… in toate organele de la pensionari?
Iti cumperi bilet sau abonament degeaba?
Ai intarziat la scoala, la serviciu………. din cauza ca autobuzul a fost plin de pensionari?
Vrei sa circuli comod cu autobuzul ?
Vrei sa mergi confortabil cu mijloacele de transport in comun?
Vrei sa scapi de inghesuiala din mijloacele de transport in comun?
Iti faci si tu piata la Halele Centrale si nu poti ajunge din cauza pensionarilor?


Genial, de-a dreptul genial! Ma bucur ca un ploiestean de-al meu a avut o idee atat de sclipitoare! Cum de nu-mi dadusem seama pana acum ca singurii responsabili de situatia RATP-ului sunt pensionarii? Phiuuu, noroc cu petitia asta, care m-a scos din bezna ignorantei. In fond, ai naibii batranei, de ce ar mai vrea sa se plimbe la varsta lor? Ar putea vegeta toata ziua in fata televizorului, ca tot n-au munca sau alta ocupatie pentru care sa iasa din casa. Asta in cazul in care veniturile lor mari, adica peste 450 ron ( cum bine mentioneaza autorul petitiei ), le permit sa plateasca intretinerea, mancarea, curentul si totusi sa mai aiba bani si de cablu.

Propun, ca masuri de imbunatatire a traiului cetateanului roman, urmatoarele doua proiecte:

- renuntarea la abonamentele reduse pentru elevi/ studenti. De ce sa fim nevoiti sa calatorim cu tone de copii si adolescenti galagiosi, care polueaza fonic si aglomereaza zilnic autobuzul la orele de varf?
- impunerea procedurii de harakiri/ sepuku pentru pensionari. In felul asta scapam de grija pensiilor si crestem nivelul de trai pentru restul romanilor.


Adevarul este ca am privit intotdeauna cu ceva amuzament conflictul intre generatii. Cei trecuti de o anumita varsta au celebra expresie ,, tineretul asta... ,, , uitand ca pana nu demult intrau in aceeasi categorie. Cei tineri isi dau ochii peste cap si se intrec in teribilisme la adresa ,,bosorogilor,, ( termen intalnit chiar si la persoane cu pretentii de intelectuali ) , ignorand faptul ca in douazeci-treizeci de ani vor intra in aceeasi categorie. Si atunci vor fi raniti de sarcasmul celor tineri, se vor lovi de toate problemele varstei, vor fi poate mai sensibili si irascibili si isi vor dramui cu grija fiecare banut pentru a trai de pe-o zi pe alta. Asa ca, atat autorului petitiei de mai sus, cat si celor ce o semneaza le propun sa se gandeasca un moment la asta. Cine stie, poate peste ceva vreme, acel abonament gratuit pentru pensionari va fi si pentru ei un ajutor binevenit ;)

4 comentarii:

  1. Buna Adina. Iti multumesc pentru comentariu lasat la http://infoploiesticity.blog.com.

    Multumesc si pentru ca ai citit si petitia ....

    Daca doresti putem vb. pe messanger.

    Id-ul meu este : gabriel_dima2000.

    Sau imi poti trimite un e-mail la : gabriel_dima2000@yahoo.com.

    Poate facem si un schimb de linkuri.

    Te pup.Multumesc pentru mesaj.

    Daca nu deranjez vorbim pe messanger.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic sa nu mai foloseasca autorul petitiei mijloacele de transport in comun si sa practice mai des mersul pe jos. In felul asta nu mai e inghesuit de pensionari si i se oxigeneaza si creierul mai bine si poate ne scuteste pe viitor de asemenea idei "geniale"!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabriel, iti multumesc si eu ca ai citit postul si ca ai inteles mesajul.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) da..mai ales ca a inteles mesajul:))

    RăspundețiȘtergere

Diplome și coronițe

  Nu-mi aduc aminte dacă mi-am dorit neapărat coroniță după ciclul primar. În I-IV luam premii în fiecare an, apoi am ajuns la o școală unde...